Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на парното не работи. . .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ок ще го проследя. . .

    Comment


    • #17
      Когато дам на контакт и по извод 87 тръгва +12v, но като изключа климатика изцяло - при изписан OFF на ICS продължава да има напрежение при извод 87 на релето т.е. към червения кабел на вентилатора винаги постътва +12v щом колата е на контакт, дори и при изключен климатик. . . Така ли трябва да бъде. . .

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщение
        Когато дам на контакт и по извод 87 тръгва +12v, но като изключа климатика изцяло - при изписан OFF на ICS продължава да има напрежение при извод 87 на релето т.е. към червения кабел на вентилатора винаги постътва +12v щом колата е на контакт, дори и при изключен климатик. . . Така ли трябва да бъде. . .
        Да, така трябва да бъде.

        Накратко - на дебелия червен кабел на буксата на вентилатора трябва да има +12V щом колата е на контакт, без значение дали климатикът е пуснат или не.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Готово, получи се - пуснах директен кабел от крачето на 87 към червения на вентилатора - всичко си работи както трябва. . . МЕРСИ за помощта и отделеното време. . . А в страни от темата - моята кола има ли извод от акумулатора в двигателния отсек, тъй като акумулатора е в багажника. . .

          Comment


          • #20
            Какво разбираш под "извод"? Дебелият кабел от акумулатора би трябвало да стига до мощния разклонител в двигателния отсек (поне при по-старите 166-ци е така). Разклонителят се намира в означеното място:



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Намерих, мерси колега!

              Comment

              Working...
              X